Customer

You must have noticed how everything around us is growing into a network. Or should I say, everything is becoming a network AGAIN. Because we used to be all about closely knit and complementary...
iedereen

Nooit eerder waren er zoveel hulpmiddelen voorhanden die beslissingsnemers in staat stellen beslissingen te nemen. Nooit eerder waren er zoveel data ter beschikking om die beslissingen te ondersteunen. En toch heb ik de stellige...

Smartphones zijn nauwelijks nog weg te denken uit de huidige maatschappij. Of het nu gaat om een zakenman, die zijn mini-computer nog tot het begin van het opstijgen van het vliegtuig kan gebruiken voor...

En Eddy, hoe gaat het met je zusje? Alsjeblieft, een extra sinaasappel voor je moeder. De kruidenier uit mijn jeugd wist al hoe hij met persoonlijke aandacht klanten aan zich kon binden. De recente...
europa

Het is opvallend om te zien dat alle grote IT-fabrikanten volop inzetten op de Cloud. Iedereen erkent de voordelen en ziet de beweging richting de cloud, en de kansen die zich daar zakelijk voordoen....

Wat is het belangrijkste: je klant gelukkig houden, of je werknemers? Customer experience of employee experience? Oudere generaties zullen zonder aarzelen voor de klant kiezen. Die is koning, natuurlijk. Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling. Het...
Customer

Showrooming. It is one of the leading causes of retailers’ nightmares. It’s what has them waking up screaming in the middle of the night. For those of you who are not familiar with the...
werk

Er zijn te weinig vrouwen in de ICT-sector, dat stel je iedere keer opnieuw vast wanneer er een conferentie is, een award-ceremonie of een netwerkenborrel. En er zijn zeker te weinig vrouwen die management...
iedereen

Een jaar of twee geleden gaf Gartner de CIO-gemeenschap een forse klets in hun gezicht: tegen 2017 zou de Chief Marketing Officer meer IT-budget besteden dan de CIO. Nu 2017 dichter bij komt, wil...
klantervaring

Beslissen op basis van feiten, in plaats van uw onderbuikgevoel Het is niet niks om beslissingsbevoegd te zijn in een IT-organisatie. Stilzitten en achterover leunen is er niet bij. Ontwikkelingen gaan namelijk bijzonder snel, waardoor...