iedereen

Wanneer communicatie wiskunde wordt

Communicatiespecialisten worden vaak als artiesten gezien: ze hebben de gave van het woord en zijn creatief, en bovendien ontsnappen ze aan alle wetmatigheden rond...
gdpr

Cloud’s te koop!

Waar kun je tegenwoordig als ondernemer terecht om je informaticasystemen te onderhouden of te laten vernieuwen? Het antwoord op deze vraag lijkt eenvoudig, maar schijn...
iedereen

Wie schreeuwt het hardst: pers of pr?

De media schreeuwt tegenwoordig soms meer om aandacht dan de bedrijven die met hun nieuws in de pers willen komen. Dat creëert een wedloop...
klantervaring

Proactieve databasemarketing: het vinden van een gat in de markt

Zo nu en dan komt er een knappe kop met een gouden concept op de proppen. Een product of dienst waar niemand eerder aan...
werk

Openheid voor product, dienst en carrière

De macht van de consument of gebruiker is de afgelopen jaren toegenomen. Hij of zij, jong of oud, heeft dag en nacht, 7/7 een...
iedereen

Wanneer technologie snelheid in de weg staat

“Een beeld zegt meer dan duizend woorden.” Het is een uitspraak die je vaak hoort en die helemaal past in de visuele cultuur van...
gdpr

Inbox-management, of: de digitale weight watchers

Een van mijn goede voornemens voor 20015 is het kwijtraken van al die overtollige email berichten in mijn inbox. Maar dat blijkt in de...

Broodmalwareschrijvers en cyberspionnen

Nog altijd geloven heel veel mensen dat virussen en malware geschreven worden door pubers met een fascinatie voor computers (en door antivirusbedrijven, maar dat...
iedereen

Content marketing als speeltje of als strategie?

De afgelopen jaren stond marketing in het algemeen en IT-marketing in het bijzonder – in het teken van content marketing. Geheel terecht: via gerichte...
klantervaring

Schaakmeester, hoe goed kent u uw markt?

De drukke decembermaand is achter de rug en u begint met een schone lei aan 2015. Welke beslissingen nam u de afgelopen maanden voor...