Customer

Agile marketing gets talked about a lot these days. A lot of people seem to think that it is just about being fast and flexible in marketing. And it is, but it’s also much...
werk

Heeft u uw belastingformulier op tijd kunnen invullen? En nog iets afgetrokken voor goede doelen? Investeringen in goede doelen dragen substantieel bij aan de economie. Enerzijds als kapitaalstroom maar anderzijds ook qua werkgelegenheid bij...
iedereen

“Een communicatieprogramma opzetten? Wat een grap, je zou beter eens langskomen om een case te schrijven over hoe een gebrek aan communicatie een project om zeep kan helpen.” Met die weinig opbeurende woorden werd...
edge

Het wereldkampioenschap voetballen ligt inmiddels weer achter ons, en het werd vooral gedomineerd door verlengingen en penalty's. Meestal maakt men hieruit op dat de ploegen aan elkaar gewaagd waren, en dat uiteindelijk strafschoppen een...

Het creëren van een wauw-gevoel voerde begin juli de boventoon tijdens de MicroStrategy World Conference in Barcelona. Wauw over de technische ontwikkelingen, wauw over de tijd en ruimte met klanten, wauw over de kennissynergie,...
klantervaring

In juni is er een recordaantal faillissementen geweest binnen de IT. Er gingen in totaal 45 IT-bedrijven op de fles, het grootste aantal sinds november vorig jaar toen 57 ondernemingen op moesten doeken. In...
edge

Met de verkiezingen achter ons, hebben we momenteel vooral oog voor wat er nu gaat gebeuren in België. Maar wat velen onder u wellicht al zijn vergeten is dat we met zijn allen ook...

Hoe vaak heb ik ondertussen al collega’s horen  praten  over hun perceptie rond de variatiedrang van de jongere generaties. “Hun aandachtsspanne is zo kort.” “Om de zoveel maanden willen ze een nieuw project.” “Ze...
werk

Begin jaren negentig was duurzame ontwikkeling (sustainable development) een begrip dat enkel in de wereld van ontwikkelingssamenwerking opgang maakte. Pioniers van destijds herinneren nog de meesmuilende gezichten. Sustainable? Duurzaam? Is dat nu belangrijk? Hebben...
Customer

You must have noticed how everything around us is growing into a network. Or should I say, everything is becoming a network AGAIN. Because we used to be all about closely knit and complementary...