retail

Omnichannel retail wordt persoonlijk

Een (korte) geschiedenis van personalisering in de detailhandel Toen Henry Ford de T-Ford ontwikkelde, zette hij een aantal gebeurtenissen in beweging dat onophoudelijk leidde tot...
kleine

Printtechnologie hoeft niet ten koste te gaan van de aarde: betere keuzes maken voor...

Tussen 1603 en 1867 vond in Japan het Edo-tijdperk plaats, waarbij de maatschappij werkte als een ecologisch houdbaar 'gesloten lus’-systeem. Dit houdt in dat...
transformatie

Gebruik de kracht van de managed security services provider (MSSP)

Hoe kun je de beveiliging optimaliseren met je huidige middelen? Dat is de vraag die ik in mijn vorige blog aankaartte. In deze blog...
transformatie

Op een slimme manier in cyberbeveiliging investeren

Hoe je kosten en risicoreductie met elkaar in evenwicht brengt We hoeven niemand meer de noodzaak van cyberbeveiliging uit te leggen. De meeste organisaties worden...
service

GDPR, een streep door de rekening?

De aankomende overlast van de nieuwe Europese algemene verordening gegevensbescherming doet veel stof opwaaien. Dit, bij zowel de juridische als IT afdelingen binnen bedrijven. De...
holistische

Effectieve informatiebeveiliging vraagt om een holistische aanpak

De hoeveelheid malware die computersystemen teistert, neemt dagelijks toe. De verwachting is dat er aan het eind van dit jaar bijna negen miljoen nieuwe...
data

4 geheimen van een data-analist

Een data-analist is geen alledaagse werknemer. Analisten hebben een bijzonder vernieuwend en uitdagend beroep. Ze zijn altijd met data en analyse bezig. Analisten worden...
Ransomware

Ransomware belangrijkste barrière voor overstap naar de cloud

Cybercriminelen passen voortdurend hun tactieken en methodes aan. Ze zijn constant op zoek naar nieuwe en effectievere manieren om organisaties aan te vallen. Ze...
service

Cloud services, een wereldwijde markt

Cloud services, het nieuwe IT, verspreiden zich met gemak over heel de wereld. Ondersteund door het World Wide Web (www) kunnen ze overal beschikbaar...
UC&C

Contactcenters moeten videocommunicatie serieus nemen

We zijn er allemaal aan gewend om via de telefoon en dus met behulp van spraak een serviceafdeling te contacteren om een probleem op...