Omnichannel retail wordt persoonlijk
Een (korte) geschiedenis van personalisering in de detailhandel
Toen Henry Ford de T-Ford ontwikkelde, zette hij een aantal gebeurtenissen in beweging dat onophoudelijk leidde tot...
Printtechnologie hoeft niet ten koste te gaan van de aarde: betere keuzes maken voor...
Tussen 1603 en 1867 vond in Japan het Edo-tijdperk plaats, waarbij de maatschappij werkte als een ecologisch houdbaar 'gesloten lus’-systeem. Dit houdt in dat...
Gebruik de kracht van de managed security services provider (MSSP)
Hoe kun je de beveiliging optimaliseren met je huidige middelen? Dat is de vraag die ik in mijn vorige blog aankaartte. In deze blog...
Op een slimme manier in cyberbeveiliging investeren
Hoe je kosten en risicoreductie met elkaar in evenwicht brengt
We hoeven niemand meer de noodzaak van cyberbeveiliging uit te leggen. De meeste organisaties worden...
GDPR, een streep door de rekening?
De aankomende overlast van de nieuwe Europese algemene verordening gegevensbescherming doet veel stof opwaaien. Dit, bij zowel de juridische als IT afdelingen binnen bedrijven. De...
Effectieve informatiebeveiliging vraagt om een holistische aanpak
De hoeveelheid malware die computersystemen teistert, neemt dagelijks toe. De verwachting is dat er aan het eind van dit jaar bijna negen miljoen nieuwe...
4 geheimen van een data-analist
Een data-analist is geen alledaagse werknemer. Analisten hebben een bijzonder vernieuwend en uitdagend beroep. Ze zijn altijd met data en analyse bezig. Analisten worden...
Ransomware belangrijkste barrière voor overstap naar de cloud
Cybercriminelen passen voortdurend hun tactieken en methodes aan. Ze zijn constant op zoek naar nieuwe en effectievere manieren om organisaties aan te vallen. Ze...
Cloud services, een wereldwijde markt
Cloud services, het nieuwe IT, verspreiden zich met gemak over heel de wereld. Ondersteund door het World Wide Web (www) kunnen ze overal beschikbaar...
Contactcenters moeten videocommunicatie serieus nemen
We zijn er allemaal aan gewend om via de telefoon en dus met behulp van spraak een serviceafdeling te contacteren om een probleem op...