afbeeldingen

Afbeeldingen laden trager dan duizend woorden

Afbeeldingen helpen verkopen, daar bestaat geen twijfel over. Op websites zijn afbeeldingen niet alleen nuttig om een product te illustreren, ze verhogen ook de...
thuiswerken

Hoe verkeerde statistieken een vals gevoel van veiligheid geven

Gevaar van nieuwe malware is zeker niet geweken AV TEST is één van ’s werelds grootste labs voor het testen van antivirusproducten. Om dit werk...
backup

24% van de mensen maakt nooit een backup

Slaagde jij wel voor World Backup Day? Vrijdag 31 maart was het weer zover: World Backup Day. Het ideale moment om stil te staan bij...
zorginstellingen

Zorginstellingen steeds vaker het doelwit van ransomware

Banken en andere financiële instellingen zijn tegenwoordig prima beveiligd. De keerzijde is dat cybercriminelen zich nu richten op doelen die minder goed beveiligd zijn...
cloud

Amazon: Too Big to Fail?

Begin Maart kwam Public Cloud in een slecht daglicht door een storing bij Amazon. Menig journalist kroop in de pen om met gevatte koppen,...
kleur

Zwart op wit; het belang van kleur in design

Maakt u zich vooral geen zorgen, ik ben geen zwart-witdenker. Maar toch ga ik wat meer vertellen over kleuren. Dit vaak misnoegde ingrediënt van...
thuiswerken

Europese Commissie: surveillance toch belangrijker dan dataprotectie

De General Data Protection Regulations (GDPR), ofwel de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is goedgekeurd en zal in mei 2018 in werking treden. Maar nu...
gdpr

Voorkom met enterprise indexing dat documenten op de stortplaats belanden

Het digitaliseren van papieren documenten is een belangrijke eerste stap in het verhogen van de productiviteit binnen een bedrijf. Daarom hebben organisaties jarenlang geïnvesteerd...
sdn

SDN is niet voor techneuten

Bijna drie op de vijf CIO’s met die ik spreek, vertellen mij dat het erop lijkt alsof ICT-leveranciers Software Defined Networks (SDN’s) louter aanbieden...
UC&C

Verantwoord invoeren van opnamesystemen in uw contactcenter: 4 tips

Hoe is de kwaliteit van uw dienstverlening en hoe presteren de medewerkers van uw contactcenter. Om die vragen te kunnen beantwoorden, is een multichannel...