Wanneer klanten vijanden worden, en hoe dat te vermijden

Generatie Y heeft maar weinig aandacht voor onze klanten. Dat was voor mij één van de meest opvallende bevindingen uit Acerta’s onderzoek, dat gevoerd...
Overshoot

Bent u ook een rolmodel?

Het hoger onderwijs ontwaakt uit haar zomerslaap. De herexamens zijn van start en de inschrijvingen in volle gang. Er is een licht stijgende trend...
iedereen

Communicatie: een zorg van iedereen

Communicatie is een van de cruciale factoren om een veranderingstraject te doen slagen. Een nieuw ERP-systeem, een upgrade van een basistoepassing binnen een organisatie:...
service

Veel bedrijven hebben last van Cloud-watervrees

Cloud computing is onverminderd ‘hot’ in het bedrijfsleven. IT-managers zijn zich inmiddels bewust van de voordelen die de cloud biedt aan het bedrijfsleven. Het...

Gratis wifi op reis? Niet doen!

Op het strand, in de bergen, of op een stedentrip: meestal gaat de mobiele telefoon, de tablet of zelfs de laptop mee op vakantie....

Formele evaluaties zijn op sterven na dood

Onze evaluatiemodellen zijn dringend toe aan opfrissing. Ze passen niet meer bij de steeds platter wordende structuur van onze organisaties. Ze hebben steeds minder...
Customer

Agile marketing is all about smart technologies

Agile marketing gets talked about a lot these days. A lot of people seem to think that it is just about being fast and...
Overshoot

Vrijwilligerswerk en business gaan hand in hand

Heeft u uw belastingformulier op tijd kunnen invullen? En nog iets afgetrokken voor goede doelen? Investeringen in goede doelen dragen substantieel bij aan de...
iedereen

Je kan niet té vroeg beginnen communiceren

“Een communicatieprogramma opzetten? Wat een grap, je zou beter eens langskomen om een case te schrijven over hoe een gebrek aan communicatie een project...
service

Het toernooi der contrasten

Het wereldkampioenschap voetballen ligt inmiddels weer achter ons, en het werd vooral gedomineerd door verlengingen en penalty's. Meestal maakt men hieruit op dat de...